Cheat day every day

Categories Food

Jeg føler at jeg har hatt alt for mange cheat days den siste måneden. Når man jobber turnus med ulike tidspunkter for å spise,  så kan det være vanskelig å ha en skikkelig rutine for matspising. 
Vet ikke hvorfor,  men jeg fikk plutselig lyst på kebab, noe som jeg ikke har hatt siden juni.  Så da dro jeg til Oslo for å dra til Bislett Kebab på Bislett.  Bestillte en shishkebab. Shish er en av de få jeg klarer å spise opp.  Den synes jeg er god faktisk.
For å kompensere for å ha spist såpass så mye så bestemte jeg for å gå fra Bislett til Oslo City.  Selvfølgelig var det en del omveier som Paleet,  Steen og Strøm,  Outland og Arkaden. Er litt greit med litt vindushopping selv om man ikke skal kjøpe noen ting.
Nå sitter jeg på bussen som skal kjøre til Lysaker.  Jeg liker ikke denne buss for tog opplegget i det hele tatt,  men det er jo for å forbedre sporene.  Så dette må jeg bare tåle.
Ha en fin kveld:)

//I feel like I have had way too many cheat days the last month. When you work shift where you have different times to eat, it can be difficult to have a routine for eating.

I don’t know why, but I suddenly wanted kebab, something I haven’t had since June. I went to Oslo to go to Bislett Kebab in Bilsett. I ordered shish kebab. Shish is one of the few things I can eat up. I really think they taste good.

To compensate for eating a lot I decided to walk from Bislett to Oslo City. Of course I had to go throught a lot of stores like Paleet, Steen and Strøm, Outland and Arkaden. I think it is okay to go window shopping even though you have no intention of buying anything.

I am now sitting on the buss to Lysaker. I don’t like this bus for train at all, but I do know it is to improve the tracks. I just have to endure this.

have a nice night 😀

#bislettkebab #kebab #shishkebab #shish

4 kommentarer

4 thoughts on “Cheat day every day

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *