Espresso House

Categories Food

Jeg var innom Espresso House for ikke lenge siden. Jeg er ikke ofte innom det stedet, men jeg synes alltid at de har god kaffe og ikke minst frappe. Det er også ganske bra omgivelser der, veldig koselig.

Når jeg er der så bestiller jeg egentlig frappe, noen ganger latte. Jeg elsker deres Mocca Frappe, den er så utrolig god! Jeg pleier som regel å ikke bestille kaker derifra, men jeg prøvde deres karamell ostekake. Jeg var faktisk ikke så fan, var alt for søtt for meg. Den var god, men jeg er bare ikke så glad i for søte kaker 😀

Skal snart trene bort all den maten jeg har spist 😛

Ha en fin dag videre.

//I went to Espresso House not long ago. I am not there often, but I think they have good coffee and frappe. The atmosphere there is also vey good and cosy.

Whenever I am there I usually order frappe, sometimes latte. I love their mocca frappe, it is so good! I also tried their caramel cheesecake. I was not a fan, it was just too sweet for me. It was good, but I am just not fond of sweet cakes 😛

I am now headed to go train all those food I ate away 😀

Have a nice day 😀

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Espresso House

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *