Kjøpe en ny iPad?

Categories Blogg

For noen dager siden solgte jeg min gamle iPad 2 med hensikt om å kjøpe en ny en. Problemet er at det er så utrolig vanskelig å velge synes jeg. Jeg vet i hvertfall at det jeg vil ha er 16GB og kun wi-fi modellen. Jeg vet bare ikke om jeg skal ta iPad Air eller iPad mini. Mini ser mer praktisk ut, men så vet jeg ikke om jeg skal ha Mini 2 eller Mini 3. Det er vel ikke så stor forskjell mellom de to miniene, men designet på Mini 3 er mye finere synes jeg. iPad Air 2 er for dyrt synes jeg.

Jeg klarer ikke å bestemme meg helt!

10 kommentarer

10 thoughts on “Kjøpe en ny iPad?

  1. Har samme problemet som deg. Valget mitt har egentlig falt på en ipad mini, da jeg syns den gamle ipaden min er litt for stor.. Men vingler fremdeles frem og tilbake:)
    Ha en riktig fin helg <3

  2. Anette: lener mer mot en mini da jeg synes det er passe str å ta med når man reiser. Air er forsåvidt grei str det og for å se på filmer bl.a, men det er bare så utrolig dyrt. Mini 3 har en fin gullfarge som jeg vil gjerne ha. Litt vanskelig å bestemme seg. Håper begge finner det vi bestemmer oss for å ha. Ha en fin dag videre <3

  3. Håper du klarer å bestemme deg til slutt. Jeg har iPad air å jeg er kjempe fornøyd med den 🙂

  4. Charlotte og Sarah: Jeg håper at jeg klarer å bestemme meg. iPad air hadde heller ikke vært så dumt å ha. Ha en fortsatt fin dag videre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *