Goodiebag fra Kondomeriet

Categories Blogg

I dag fikk jeg en pakke fra Kondomeriet i posten. Pakken inneholder to goodiebags, en til meg og venninen min 😀 For ikke lenge siden ble jeg kontaktet av en fra Kondomeriet som skulle gi meg og venninnen min goodiebagen vi ikke fikk da vi var på Partypremieren av Magic Mike XXL 😀 Hvor snillt er det?

Jeg har ikke muligheten med det første å gi goodiebagen til venninnen min da jeg har bare senvakter frem til søndag, og hun har også jobb. Hun vet i hvertfall om goodiebagen og hva hun får og er utrolig glad. Hun var den som var mest skuffet av oss to da vi ikke fikk goodiebag fra Kondomeriet.

Vi har identiske goodiebag og det vi fikk var en leppepomade, kondom med rabattkupong, en orgasmekrem, vann- og silikonbasert glidemiddel, noen brosjyrer og en vibrator. Det er en av de beste goodiebagen jeg har fått! Til informasjon, så har jeg aldri eid en vibrator, så dette er vel noe som er ganske nytt 😛

Jeg synes at det ene brosjyren var interessant. Kondomeriet tilbyr et homeparty i butikk som er egentlig en privat handlekveld med venner bl.a. Dette synes jeg er ganske kjekt med tanke på at det er ikke alle som er komfortabel med å gå inn der med masse fremmede og spørre om ting man lurer på. Da er det vel greit å være i butikken med folk man kjenner og der man kan være komfortabel med å spørre om det man lurer på. Jeg kunne tenkt meg å ha en slags jentekveld her en gang. Man kan lese mer om det og evt bestille på homepartykondomeriet.wordpress.com

Jeg vil gjerne takke Maria fra Kondomeriet som kontaktet meg og sendte oss hver vår goodiebag. Vi er veldig takknemlig og veldig glad for at vi fikk de. Tusen hjertelig takk <3


//I got a package from Kondomeriet today. The package contains two goodiebags, one for me and one for my friend. A few days ago I got contacted by someone from Kondomeriet that wanted to give my friend and I the goodiebags that we did not get when we were at the Party premiere of Magic Mike XXL 😀 How kind is that?

I don’t have a chance to give the goodiebag to my friend right now as I just have late shifts up until Sunday and she also has a job. She does know about the goodiebag and what she will get, and she is very happy. She was actually the one that was the most disappointed among the two of us when we found out we wouldn’t get a goodiebag from Kondomeriet.

We have identical goodiebafs and what we got was a lip balm, a condom with a discount coupon, a sample og an orgasm cream, a sample of water based and silicone based lube, some brochures and a vibrator. This has got to be the best goodiebag that I have gotten! FYI I have never owned a vibrator before so this is pretty much new 😛

I actually found the other brochure interesting. Kondomeriet offers a homeparty at their store which is actually your own private shopping night with friends. It is practical I think because not everyone are comfortable going inside the stores with a lot of strangers and ask about things. It is much better to be inside the store with people you know where you can be comfortable about asking about what they want to know. I could think of having some kind of girls night here one day. You can read more it and book at homepartykondomeriet.wordpress.com

I would like to thank Maria from Kondomeriet for contacting me and sending us a goodiebag. We are very thankful and very happy that we got them Thank you very much <3

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Goodiebag fra Kondomeriet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *