Cola-cola prize part 2

Categories Blogg

Jeg nevnte i dette innlegget om min første premie fra Cola. For ikke lenge siden fikk jeg de tre resterende premiene. De resterende tre var en strandtennis sett, ørepropper og en kaps.

Jeg har enda ikke tatt bruk i øretelefoner og kapsen fordi jeg har fortsatt øretelefoner som fungerer og kaps passer ikke meg helt. Strandtennis settet har vi brukt hjemme og den er faktisk ganske greit å leke med. Vi får se når jeg får tatt i bruk øretelefonene, det kan også hende at jeg gir den til en av søskene mine om de har behov for øretelefoner. Kapsen tviler jeg at noen vil ha, vi er ikke helten kaps familie  :p


//I mentioned in this post the prize I got from coke. Not long ago I got the three other prizes. The last three were headphones, caps and a beach tennis set.

The tennis set was actually pretty nice and we have only used it at home. I still have not used the headphones and the caps. The reason I haven’t used the headphones is because I still have functioning headphones, and the caps well they don’t really fit me. Time will tell when I will be using the headphones, it might also be possible that I will give them to one of my siblings. As for the caps, we are not a caps family so I doubt that it will be used.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Cola-cola prize part 2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *