Oh Monday

Categories Blogg

Jeg ble vekket av regnet kl 5 i dag. Uff som det regnet,  det var som om sommeren hadde ikke eksistert.
Jeg må innrømme at det er litt deilig at det er kjølig, det har vært alt for varmt og klamt i det siste.  Jeg er i hvertfall heldig at jeg fikk nyte de to siste sommerdagene i Norge på fridagene mine.

Dagen min i dag har vært uproduktiv. Som nevt ble jeg vekket av regnet kl 5, men jeg klarte å sovne mens jeg spilte Jelly Splash.  Våknet opp kl 10 med en kjempe varm mobiltelefon. Ble faktisk ganske redd for at den ville sprekke eller noe liknende. Deretter så jeg på Poltergeist og Princess Diaries før jeg dro på jobb. 

I skrivende stund så nyter jeg min nest siste pause før jeg er ferdig på jobb.  To timer til med jobbing så er jeg endelig ferdig 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Oh Monday

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *