Travel Wishlist: Venezia

Categories Blogg

 

Jeg har satt Venezia høyt oppe i min reise ønskeliste. Jeg har aldri vært i Italia, men jeg alltid hatt lyst til å dra dit. Jeg har lyst til å dra til Roma, men jeg tror at Venezia frister mye mer. Jeg synes det er så utrolig flott ut i fra bildene, å reise med båt rundt byen bl.a. Om jeg skulle reise dit så vil det nok ikke være i en uke, men kanskje noen få dager. Roma kunne jeg tenkt med å være i flere dager. Jeg vet ikke helt, har bare veldig lyst til å besøkte Venezia.

 

 

 


//I have placed Venice way up high in my travel wishlist. I have never been to Italy, but I have always wanted to go there. I want to go to Rome, but I feel like Venice is much more tempting. From the pictures it looks so nice to go there, travelling with a boat around town and stuff. If I ever go there I think I would be there for just a few days. I could think of being in Rome for a much longer duration. I’m still not quite sure, but I do really want to visit Venice.

#venezia #venice #italia

6 kommentarer

6 thoughts on “Travel Wishlist: Venezia

  1. Tanja Höglund Pettersen: det ser så nydelig ut ikke sant? Gleder med til å dra dit en gang. Titter faktisk innom bloggen din ofte 🙂

  2. Jeg har vært i Italia, blant annet i Venezia i sommer. Helt fantastisk! Blogger om reisen nå så er bare å ta en titt for litt reisetips og inspirasjon 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *