Friday in pictures: Burger Joint and Terminator Genysis

Categories Blogg

I dag hadde jeg faktisk en ganske grei dag på jobb. Etter jobb dro jeg rett til Nationaltheatret for å finne et sted å spise før jeg skulle se på kino. Var litt vanskelig å finne et sted å spise, men gikk for Burger Joint på Aker Brygge. Synes de har god burger jeg, litt fet men god. Fant et passe fint sted å sitte for å nyte burgeren og solen før jeg dro av gårde til å se på Terminator Genysis.

Jeg vokste opp med Terminator filmene, så dette måtte jeg absolutt se. Det var action gjennom hele filmen, så det er jo ganske bra det. Ikke noen kjedelige scener. Jeg synes at Emilia Clarke likner litt på hun som spillte Sarah Connor i de gamle filmene. Det er også litt rart å ikke se henne med platinablond hår. Var også litt glad for å se Matt Smith fra Doctor Who. Arnold likte jeg veldig godt, han var veldig flink 😀 Hvis noen skal se på det så anbefaler jeg å vente til etter credits 😉

Nå må jeg faktisk gå å legge meg for jeg har jobb tidlig i morgen.



// I actually had an okay day at work today. After work, I went to National Theatre to find a place to eat before heading to the cinema. It was kind of hard to find a place to eat, but I went with Burger Joint in Aker Brygge. I think they have good burgers there, a bit oily but good. I found a nice spot to sit in and enjoy the sun and the burger before heading to see Terminator Genysis.

I grew up watching the Terminator films, so this one was a must. The movie was full of action, like there was action throughout the whole movie. That is pretty good I think, no boring scenes. I think that Emilia Clarke looks a lot like the woman who playes Sarah Connor in the old movies. It is also kind of weird to see her without her platina blond hair. I was kinda happy to see Matt Smith there from Doctor Who. Arnold was amazing, I liked him so much 😀 If anyone is planning on seeing the movie I recommend waiting a bit after the credits.

I have a long day ahead so it is actually time to sleep now.

#burgerjoint #burgerjointakerbrygge #akerbrygge #terminator #terminatorgenysis

2 kommentarer

2 thoughts on “Friday in pictures: Burger Joint and Terminator Genysis

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *