Søndagskos

Categories Blogg

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle våkne opp kl 5 på en søndag. Sånn er det når man har fått tidligvakter. Dagen gikk faktisk ganske fort følte jeg samtidig som jeg gikk glipp av ting.

Etter jobben bestillte jeg sushi på Godbit sushi. Som vanlig bestillte jeg Godbit maki til meg selv og som alltid så var den så utrolig god. Jeg møtte også noen for å hente Tyrkisk Peber som ble kjøpt til meg da han var på en handletur i Sverige i går. Det jeg ikke forventet var at han kjøpte meg en hel pose med sure godterier i tillegg. Sure godterier er vel det beste jeg vet om. Jeg skal selvfølgelig ikke spise alt selv, dette skal jeg dele med søskene mine.

Nå koser jeg og søsteren min med godteri og sesong 3 av How I Met Your Mother 😀 Ha en fin fin søndag 🙂


//I never thought that I would wake up at 5AM on a Sunday. That’s what happens when you get early shifts. The day went pretty fast, but at the same time I feel like I missed out on a lot of things.

After finishing work I ordered som sushi at Godbit Sushi. As usual I ordered the Godbit maki for me, and as usual it is so good. I also met someone to get the Tyrkisk Peber that was bought for me when he went shopping in Sweden yesterday. What I did not expect thought was he buying me a big plastic bag of sour candies. I love sour candies, they’re the best in my opinion. I won’t eat them all up of course, I would share this with my siblings.

Well, I am not eating candy with my sister while watching season 3 of How I Met Your Mother 😀 Have a nice Sunday 😀

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Søndagskos

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *