Innkjøp: Kusmi Tea Infuser

Categories Blogg

Jeg var innom Kusmi Tea på Oslo City og fikk øye på en tea infuser som de solgte for 99kr. Det var tre farger jeg kunne velge mellom: lilla, rosa og hvit. Jeg gikk for rosa.

Vi har en vanlig tesil hjemme, men av erfaring så holder ikke tebladene seg helt inne der da småe teblader flyter rundt i vannet. Dette mente jeg var helt perfekt for da er vel egentlig tebladene holdt godt inne også er hullene for småe for at bladene kan gå gjennom. Man kan også bruke det som en måler, så man vet hvor mye te man vil ha i koppen.

Skulle også kjøpe te, men så husket jeg at jeg har egentlig fortsatt masse te hjemme. Jeg får heller bruke de opp før jeg skal kjøpe noen nye.

Fikk også tips om at man må vaske det med en gang etter bruk for at teen ikke skal stivne og sette seg fast i hullene.

 

//I went by Kusmi Tea in Oslo City and caught my eye on some tea infuser that they sell for 99kr. There were three colors to choose from: purple, pink and white. I went for the pink one.

We have a normal tea infuser at home, but based on experience the tea leaves have a tendency to slip away and then you get tea leaves floating in the water. I thought this tea infuser would be perfect because the tea leaves would not escape anymore because the holes in it are too small for them to slip out. The good thing about it is that it can also be used to measure the amount of tea to be used.

I was also about to buy some tea along with it, but I remembered that I still have a lot of tea at home. I want to use them all up before buying new ones.

The tip I got on this tea infuser is to wash the tea leaves off after use so that they won’t harden and get stuck in the holes.

#kusmitea #kusmi #tesil #teainfuser

2 kommentarer

2 thoughts on “Innkjøp: Kusmi Tea Infuser

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *