Yoga to start the day

Categories Blogg

 I dag startet dagen min veldig tidlig til tross for at jeg ikke skal på jobb før 11:30. Litt rart for meg at jeg skal våkne opp tidlig bare for å trene kl 7. Klarte det da og det er faktisk veldig deilig å trene veldig tidlig. Det jeg trente var Hot Vinyasa Flow Yoga hos Bikram Yoga Oslo. Det er første gangen jeg er med på Hot Vinyasa Flow, det er faktisk veldig greit. Svetter ikke like mye som i Bikram, men funker for det.Jeg er forresten i en 15-dagers introduksjonsperiode hos Bikram Yoga Oslo 🙂

Nå skal jeg dra tilbake til Oslo for å dra på jobb. Ha en fin dag videre 🙂

//My day started very early even though I am not going to be at work before 11:30. It is a bit strange for me to wake up really early just to go training at 7. I did manage to do all those things and might I say that it feels so good to train early in the morning. I trained Hot Vinyasa Flow Yoga at Bikram Yoga Oslo. This is the first time that I am going to a Hot Vinyasa Flow and it is actually pretty nice. You don’t sweat as much as in Bikram, but it still works. Oh yeah, I am at this 15-day introduction period at Bikram Yoga.

Now I am going back to Oslo to go to work. Have a nice day ahead 🙂

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Yoga to start the day

  1. Så herlig å starte dagen såpass tidlig med trening 🙂 Skulle ønske jeg var like flink, men jeg er for glad i å sove, så treningen blir først litt senere på dagen 🙂 hehe.
    Så gøy at du trener Yoga. Jeg prøvde Bikram Yoga i New Orleans og det var en gøy opplevelse. Jeg kunne sikkert badet i min egen svette, men det var likevel utrolig deilig å kjenne at kroppen jobber og svetten renner, hehe 🙂

  2. MK: Digger at initialene dine er MK for det er mine også 😀
    Hadde ikke det vært for at jeg har måttet stå opp tidlig denne uken hadde jeg sikkert droppet det også. Pleier egentlig som vanlig å trene på kvelden, men gymmen jeg trener i er stengt i 3 uker 🙁
    Bikram er gøy og slitsom synes jeg. Litt deilig er det å føle at man har trent hardt med all den svetten ja. Litt rar og småekkelt samtidig :p

  3. Nice 🙂 Skulle gjerne drevet med yoga. Har prøvd litt, men det ble dårlig prioritert. Skal prøve å ta det opp igjen! Veldig gøy og nyttig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *