Almost weekend

Categories Blogg

Jeg var så sliten i går at jeg sov kl 21. Like greit egentlig at jeg sov så tidlig siden jeg måtte være oppe kl 4 i dag for å være på jobb kl 5:30.Det beste med å begynne så tidlig på jobb er at man blir tidlig ferdig også.
I går så fikk jeg en del avsporing fra min diett.  Det var gratis kake på jobb så jeg kunne ikke si nei til det.  Det var også en som ville ha Tex burger og da ble det tex for meg og.
Drev å letet etter quinoa på butikkene i går og jeg synes at 79kr for den er dyrt! Heldigvis stakk jeg innom en asiatisk butikk som solgte quinoa for 38kr.
Nå må jeg tilbake til jobb 🙂

//I was so tired from work yesterday that I slept at 9PM. Sleeping that early was actually okay because I had to wake up at 4AM today to go to work at 5:30AM. Starting early has its perks, like finishing early
My diet got kinda ruined yesterday.  They were giving out free cakes at work,  who says no to free cake? Also there was someone who was craving for Tex Burger,  so I had to have one as well.
During my spare time yesterday I was in different stores looking for quinoa.  Quinoa that they are selling are expensive, 79kr expensive! Luckily I stopped by an asian store which sold quinoa for 38kr.
Anyways I need to go back to work 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Almost weekend

  1. Greit med tidlig kvelden i ny og ne 🙂 Høres ut som om du har fått en god start på dagen! Ønsker deg en fortsatt fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *