Disney Tsum Tsum

Categories Blogg

Da jeg var i Barcelona var jeg innom Disney Store og fikk øye på disse og visste at jeg måtte kjøpe de. Jeg kjøpte de for 5Euro per stykk. De kalles visst Tsum tsum og dette stammer fra det japanske ordet tsumu som betyr å stable. Som bildet viser så er de stablet oppå hverandre. Disse er småe og passer akuratt i hånda, men jeg har sett større. De to nederste som er Stitch og Baymax er mine, mens Nasse Nøff er søsteren min sin og Tigergutt er broren min sin. Jeg synes de er så søte. Her kan man se utvalget som Disney har, jeg er litt usikker på om de sender til Norge 🙁

//When I was in Barcelona I caught my eye on these while I was in Disney Store. I just knew I had to buy these, which I did for 5Euros each. They are called Tsum tsum which comes from the Japanese word tsumu which means to pile up. As the picture shows they are indeed piled on top of each other. The ones I bought are small and fits the palms of my hand. Those on the bottom Stitch and Baymax are mine, whereas Tigger is my brothers and Piglet is my sisters. They are seriously so cute. Here are the different Tsum tsum products that Disney has, I am not sure if they send to Norway 🙁

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Disney Tsum Tsum

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *