God søndag

Categories Blogg

Da er jeg på jobb! Jeg er heldigvis ferdig før kl 15 i dag.  Litt rart med tanke på at jeg begynner 14 vanligvis i helgene.

Jeg synes forresten det er merkelig at 31 bussen fra Grorud skal være 6 min forsinket kl 5:18 på morgenen.  Denne forsinkelsen gjorde at jeg ikke rakk morgenbussen til Majorstuen, men jeg hadde fortsatt god tid :p

På Jernbanetorget møtte jeg en gammel kollega fra kafeen og skravlet frem til jeg måtte løpe for å rekke bussen til Majorstuen.

Jeg kom faktisk 10minutter tidligere til jobb haha. Så nå er jeg på jobb og har en liten pause:) ha en fin søndag 🙂

//I am at work now,  luckily I finish before 3PM. It feels weird though,  because during the weekends I usually start at 2PM.
I can’t understand how the 31 bus from Grorud can be 6minutes late at 5:18 in the morning. This lateness actually caused me to miss the morning bus to Majorstuen. I wasn’t late though as I took the bus that went 30minutes earlier than planned.
I met an old colleague from the cafe at Jernbanetorget. We just talked a lot up until I had to run to get to the morning bus.
I was actually 10minutes early to work,  which was nice. So now I am at work enjoying my short break.  Have a nice Sunday 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “God søndag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *