Jeg har vunnet premier fra Cola

Categories Blogg

Jeg har vunnet premier fra Coca-cola! Ganske artig synes jeg siden jeg aldri pleier å vinne ting.  Jeg har i hvertfall vunnet ørepropper, usb brikke og strandtennis set. Jeg tror jeg får de i løpet av uken.
Det ble kanskje litt for mye cola denne uken! Neida, jeg har ikke drukket tre flasker med cola, kun en og kanskje delt flaske med en annen :p

 

//I won prizes from Coke! I never really win prizes from these kinds of promotions,  so I think it is pretty cool that I’ve won 3times. I won earphones, a usb stick and a ping pong set. I think I will receive these sometime this week 🙂

I may have had a bit much cola for this week.  Nah, I’m just kidding. I only had one bottle and shared the rest with someone. Ok mostly sips :p

 

#cola #cokehappy

5 kommentarer

5 thoughts on “Jeg har vunnet premier fra Cola

  1. jeg har også vunnet… Caps, 2x nødladere til mobil også strandtennis sett… har fortsatt igjen flere korker og håper på mer 🙂

  2. newbroken: Så gøy. Hadde vært fint med 2 nødladere 🙂 Jeg har også mange korker igjen, noen jeg løste inn i dag uten noe premier 😛 Lykke til med de du har igjen 😀 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *