Wishlist: Cappadocia

Categories Travels

Jeg tror jeg har funnet et nytt reisemål! Jeg så stedet ved en uhell på Instagram i går og det heter Cappadocia eller Kappadokia på norsk 🙂 Kappadokia ligger i Tyrkia en del stykke fra Antalya. Jeg har tittet litt rundt på pakkereiser fra Norge til Kappadokia, men ser ut som jeg ikke har tid til å reise dit i år. Jeg er fan av impulsreiser, så man vet jo aldri :PLeste ett sted om at det er best å reise dit fra  15.mars frem til 31.oktober, men jeg tror ikke jeg rekker å reise mtp jobb og skole.Jeg kan sikkert ha som mål å reise dit i mars perioden neste år.

Er ikke utsikten bare utrolig fint? Jeg er forelsket i stedet, men jeg må først lese om stedet. Bildene er lånt forresten, men hvis dere klikker på bildet så finner man kilden 🙂

//I think I found my new travel destination. I saw the place in Instagram by mistake and the place is called Cappadocia. Cappadocia is in Turkey a few hours I think from Antalya. I have looked at some travel packages from Norway to Cappadocia. I read someplace that it is recommended to go there between March 15 and October 31, but I don’t think I have time to travel there this year because of work and school. Hey! You never know, I like to go on on impuls trips. I can actually make it a goal to go there sometime around March next year, which is perfect because it is my birth month.

Isn’t the view so spectacular? I am pretty much in love with the place, but I still have to do a lot of research about the place. I borrowed the pictures btw, but if you click on the pictures, the sources will come up.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Wishlist: Cappadocia

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *