Catching up

Categories Blogg

I dag startet dagen min grytidlig! La meg kl 1 og var oppe kl 3 selv om jeg ikke begynte før 6:30! Jeg er veldig treig på morgenen og har en tendens til å trykke snooze på ALLE alarmene mine derfor var jeg oppe så tidlig. Klarte også å rydde litt mer av romnet mitt,  og det ser ut som om jeg er fri for unødvendig papirer!

Jobben var greit egentlig! En del forsinkelser mot slutten av dagen 🙁 Fikk også vakt i morgen tidlig igjen,  men heldigvis så er det ikke like tidlig som i dag.

Etter jobben dro jeg for å møte en venninne jeg ikke har møtt på to år! Det passet bare aldri å møtes på grunn av jobbene våres! Vi har snakket osv så vi hadde ikke mistet kontakten 100%.

Vi dro på en Jazz kafé ved Grensen. Jeg har aldri vært der før nå, og jeg må si at stedet er veldig fint og koselig.  Vi var der lenge og hadde en liten catching up,  vi bestillte kaffe selvfølgelig :p Venninnen hadde jobb kl 18 så vi måtte avslutte møtet,  men det var utrolig hyggelig å få møtt henne.

Jeg håper også at dagene fremover blir like fint og varmt som i dag 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *