Busy Monday

Categories Blogg

I dag har vært en produktiv dag 🙂 Føler egentlig at jeg har brukt halve dagen på å lage mat til i dag, i morgen og protein bars til trening. Jeg begynner jo på jobb kl 06:20 i morgen så da er der greit å ha mat til frokost og lunsj klar. Sparer litt penger og dessuten så følger jeg en meal plan akuratt denne måneden.

Har også begynt å rydde rommet mitt da jeg har innsett at jeg har mange ting som bare ligger der.

Ellers så dro jeg til ukas første trening etter pauseuken. Må si at jeg er ganske skuffet at jeg ikke klarte full sett på øvelsene. Skulderen og albuen klarte det bare ikke.

Nå er jeg på vei hjem. Gleder meg til å lage middag.  Skal også mest sannsynligvis fortsette med ryddingen 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *