Innkjøp: Reebok

Categories Blogg

Inneholder annonselinker

Da jeg var i London sa jeg til meg selv at jeg skulle vente med å kjøpe ting og tang til jeg var i Spania. Jeg var innom El Corte Ingles som hadde en Nike Store. Jeg likte ikke utvalget de hadde i Nike, så jeg gikk videre. Jeg fant en Reebok butikk som så ut som om de hadde et mye bedre utvalg, de var også på salg i tilegg 😀 Kjøpte meg to treningsbh-er, en trenings singlett og en treningssko. Jeg har faktisk aldri hatt treningstøy fra Reebok før, pleier å kjøpe fra Nike og Victoria’s Secret.

Jeg har prøvd så godt jeg kan å finne de tingene på netttet. Så her er vel det beste jeg kommer opp med. Trenings bh med criss cross bak her. Topp her og sko her.

//When I was in London I told myself that I would wait until I was in Spain to buy myself things. I was in El Corte Ingles, the one with the Nike Store. I didn’t really like what they offered, so I moved on. I found a Reebok store that looked like they had better choices, and they were on sale as wel 😀 I bought myself two sports bras, one top, and a pair of shoes. I have never owned any training clothes from Reebok before, I usually buy from Nike or Victoria’s Secret. So this is a first 🙂

I tried my best to find these things on the net, but this is the best I could come up with. Sports bra with criss cross here. Top here and shoes here.

 #reebok #treningstøy

10 kommentarer

10 thoughts on “Innkjøp: Reebok

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *