Innkjøp fra London

Categories Blogg

I skrivende stund er jeg på vei til flyplassen. 
Før jeg kom til London i går sa jeg til meg selv at jeg skulle bare bruke rundt 1000kr. Det skjedde ikke,  klarte å bruke mer enn jeg burde.  Victoria’s Secret i seg selv var jo veldig dyrt.  Her er i hvertfall noe av de jeg har kjøpt til meg selv, broren min, søsteren min og mamma.
Ps.  Minions er så innmari søt og jeg gleder meg til filmen kommer!

//As I am writing this I am on my way to the airport.
Before coming to London I told my self that I would not use more than 1000NOK.  That did not happen as I managed to use more than I planned. Victoria’s Secret in itself was very expensive. Anyways here are what I bought for myself, my siblings and my mother.
Ps.  Minions are so cute that I can’t wait to watch the movie when it comes out.

4 kommentarer

4 thoughts on “Innkjøp fra London

  1. Aah, nydelige innkjøp! *smelt* Håper du får ei flott helg, ha en kjempefin fredag videre:)
    Hadde satt utrolig stor pris på om du hadde sjekket innom vår blogg!<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *