Ferie!

Categories Blogg

Da ble jeg ferdig med siste eksamen i dag.  Det betyr vel også at jeg er ferdig med 1.året.
Føler at det ikke gikk så bra med denne eksamen egentlig,  men det går nok fint. Jeg har en karakter fra dette faget fra før så vil nok ikke stryke.
Klassen min,  eller noen i klassen skulle feire at vi var ferdig med eksamen.  Skulle egentlig ikke bli med fordi det ville kollidere med en avtale jeg hadde.  Heldigvis fikk jeg flyttet avtalen min tidligere enn planlagt.
Vi dro til Olivia Tjuvholmen. Det tok en halv time før vi ble servert noen ting ,  så jeg måtte bestille en dessert i stedet siden jeg ikke kunne være der lenge. Bestillte en torta di fromaggio,  ostekake med andre ord. Ostekaken var faktisk ganske god.
I skrivende stund så er jeg på vei til min gamle jobb. Jeg har ikke vært der på et halvt år, og den er blitt renovert i tilegg. Jeg gruer meg litt for å være helt ærlig

//I finished my last exam today. It also means that I am done with the first year of college!

I do not really feel that it went that well with the exam today, but it is okay. I have a grade on this subject from before, so chances of failing is not really that big.

Some of the people from my class decided to celebrate after the exam. I wasn’t really supposed to go with because I had an appointment at the same time as the get-together. Luckily I managed to move my appointment earlier.

We went to Olivia in Tjuvholmen. It took the waitress probably half an hour before serving us, so I had to just order a dessert because I couldn’t really stay there that long as well. I ordered a torta di fromaggio aka cheesecake. It was actually pretty delicious.

As I am writing this I am on my way to my old job. I haven’t been there for almost half a year. It was renovated earlier as well. I am kind of not excited to go there

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *