Tomorrowland: A World Beyond

Categories Film

Jeg så nettopp på Disney sin nye film Tomorrowland: A World Beyond.  Jeg synes den var en bra film. Traileren røper ikke så mye om filmen bare sånn dere vet. Jeg føler i hvertfall at filmen og traileren var to forskjellige ting. Altså traileren viste litt om filmen selvfølgelig, men ikke handlingen av filmen. Jeg hadde faktisk en helt annen forventing til filmen, men jeg var ikke skuffet over hva jeg så på. Jeg likte faktisk budskapet til filmen for jeg mener at det er jo ganske relevant til vår tid.

Jeg føler egentlig at det hadde vært best om man så på filmen på Disney World eller Disney Land.  Det hadde passet helt perfekt! Synd at vi ikke har det i Norge.

 

// I just watched Disney’s new film Tomorrowland: A world beyond. I thought it was a very good movie. The trailer did not reveal a lot about the film. I do feel that watching the trailer and the movie is like watching two different things. I mean sure the trailer showed clips of the movie, but not what the plot is. I seriously had a different expectation, but I was not disappointed at what I got. I liked the moral of the story and I think that it is kind of relevant to our situation today.

What would have been great was to watch it in Disney World or Disney Land. It would have been perfect. Too bad we do not have those here in Norway

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tomorrowland: A World Beyond

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *