Ferdig pakket

Categories Travels

Da har jeg pakket ferdig for reisen min til London og til Barcelona. Det er en veldig deilig følelse å være ferdig med å pakke alt! Har ikke pakket mye til London reisen siden vi skal bare overnatte der og har med kun håndbagasje. Dette blir en hektisk uke for meg. Når jeg kommer tilbake fra London så er jeg i Norge rundt midnatt, og så skal jeg reise dagen etter rundt kl 9. Kommer garantert til å sove på flyet, men jeg gleder meg allerede til turen at jeg kunne ønsket jeg reiste nå 🙂

//I just finished packing for my London and Barcelona trip.It is such a nice feeling to be finished packing everything. I haven’t packed much for the London trip since I am just overnighting there and only brought hand-carry with me. This is going to be a hectic week for me. When I come back from London I am in Norway at around midnight, then I leave to Barcelona at around 9AM. I will most probably sleep at the plane, but no worries. I am very excited for this trip that I wished I could go now.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *