Spy movie

Categories Film

Rett etter jobb så fikk jeg en mail fra kinopluss der det sto at jeg kunne få to fribilletter til filmen Spy. Da dro jeg rett til Saga Kino og hentet de to gratisbillettene fordi Klingenberg var stengt da. Min faste kinobuddy ville ikke se på filmen for han mente den var dårlig, så jeg inviterte broren min i stedet.
Før jeg så på filmen trente jeg og heldigvis hadde jeg annet klær enn uniform og treningsklær med meg.Var faktisk en ganske fin treningsøkt, visste ikke at jeg klarte 80kg på knebøy 😀

Jeg møtte broren min kl 20 og da  vi ankom Klingenberg Kino var der faktisk en DJ som spillte musikk utenfor og det var masse folk inne og det ble servert drikke. Jeg tok bare noen slurk av champagnen de serverte før jeg ga den til broren min. Jeg likte den rett og slett ikke. Broren min derimot likte det så godt at han drakk 4 glass totalt.  De hadde også en photobooth der vi fikk kledd oss litt.  Vi fikk hver vår eksemplar som vi kunne beholde og det var jo bare koselig.
Filmen skulle begynne kl 20:30, men begynte rundt 20:50. En representant fra de som produserte filmen gikk foran scenen og unnskyldte seg.  Vi fikk heldigvis kun sett på traileren til Paper Towns og Fantastic Four før filmen begynte. Vi slapp 15 minutter av reklame!
Filmen var kjempe bra spør du meg. Den var virkelig veldig morsom,  og tror nok at alle sammen i salen ville ment det samme. Har ikke ledd så mye på lenge. Synes det var en fin balanse mellom en spionfilm og en komediefilm. Likte Melissa McCarthty veldig godt. Hun er jo en flink skuespiller, det som var uventet var rollen som Jason Statham spilte. Jeg er jo vant til å se han i filmer som Transporter bl.a. Likte en figur der som heter Aldo, han er bare helt herlig! Tror alle i salen likte Aldo. Nei, nå må jeg faktisk slutte å snakke om filmen, kan ikke røpe for mye. Fikk lyst til å se på filmen igjen. 

//Right after work, I got an e-mail from Kinopluss that I could get two free movie tickets to the movie Spy. So I went straight to Saga Kino to get those free tickets, because Klingenberg was closed at that time. My movie-buddy did not want to watch the movie with me because he meant it would suck. I invited my brother instead.

Before I watched the movie, I was training. Luckily I had another set of clothes aside from my training clothes and my uniform. I actually liked our training today. I did not know I could take 80kg with squats, that was a first.

I met my brother at around 8PM, and when we arrived at Klingenberg there was a DJ playing outside the cinema, there were a lot of people inside and they served some drinks as well. I only took a few sips of the champange before I gave them to my brother. I did not like the champagne at all. My brother on the other hand, he liked it so much that he took 4 glasses of champagne. They also had this photobooth where you could dress up a bit. Of course we were going to take a picture, it is after all a good remembrance. We got to keep each of our copy of the pictures taken.

The movie was actually to begin at 8:30PM, but it started at around 8:50PM. A representative for the film actually went on stage and apologized for the delay. Luckily we got to watch only two trailers before they showed the film, Paper Town and Fantastic Four. We didn’t go through 15 minutes of commercials!

The movie was, in my opinion, very good. I thought it was really funny, and I think that every one in the cinema would say the same thing. I haven’t laughed this much in  a long time. There was a fine balance between a spymovie and a comedy. Melissa McCarthy is really a good actress, she is so funny. What I did not expect was Jason Stathams role. I have gotten so used to seeing him in movies like Transporter. There was also this character I liked so much, Aldo. Aldo was awesome, and I think everyone liked him as well. I might need to stop talking about the film, can’t really spil for everybody. I also kinda want to watch the movie again 🙂
 

#SpyMovie #spymovienorge

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *