21.05.15

Categories Blogg

Siden jeg begynte på jobb grytidlig, ble jeg ferdig ganske tidlig også. Kl 13:30 for å være litt presis. Det er overraskende hvor fort tiden flyr når man jobber så tidlig. Jeg har vært trøtt hele dagen, det eneste stedet jeg fikk sovet godt var faktisk på toget på vei hjem begge gangene. Jeg dro hjem først slik at jeg kunne sovet, men det ble aldri til fordi jeg begynte å se på Modern Family, Supernatural og Law and Order:SVU. Var ikke så lenge hjemme fordi jeg ruslet tilbake til Oslo for å møte noen.

På Jernbanetorget har det åpnet en gatekjøkken som heter Maxin Chicken. Tror dette er Norges versjon av KFC eller noe. Det er rett ved siden av trappa på vei opp til inngangen til Oslo City fra Jerbanetorget. Var litt skeptisk til å kjøpe mat der, men vi prøvde allikevel en kyllingrull som de solgte. Det var faktisk overraskende godt og ikke minst billig. Etter å ha kjøprt mat der, ruslet vi videre til Bislett Kebab. Ja mer mat 😛 Deretter dro vi bare tilbake til Oslo City og besøkte de ulike butikkene de hadde der før vi dro hjem.

Jeg klarte å takke ja til en vakt i morgen som begynner 06:30, men må fortsatt stå opp like tidlig som jeg gjorde i dag. Vet ikke hvorfor jeg takket ja en gang. I skrivende stund er jeg fortsatt ganske trøtt, så tror nok jeg må sove snart. I morgen blir jo også på en måte en fullpakket dag for etter jobben skal jeg på trening. Jeg ble også invitert til en grillfest, og i min tilstand nå så vet jeg egentlig ikke om jeg orker å dra helt til Ås etter at treningen er ferdig. Tror nok jeg vil bare dra hjem og legge meg, men man får jo så mye energi når man trener også.

// Since I started work early, I was also finished early. 1:30PM to be precise. It is amazing how time flies by fast when you start work earlier. I was actually very sleepy the whole day, and the only place I got to sleep soundly was in fact on the train on my way home. I went home right after finishing work with the intention of sleeping. I ended up watching Modern Family, Supernatural and Law and Order:SVU. After watching those, I actually went back to Oslo to meet someone.

In Jernbanetorget station there is this shop called Maxin Chicken. It seems like it is trying to be Norway’s version of KFC. It is located just beside the stairs on the way up to Oslo City from Jernbanetorget metro staion. I wasn’t really sure if it was really safe to eat there because of the location, but I tried one of their meals anyways. It was surprisingly good, and not to mention cheap. We didn’t really do that much interesting stuff except eat at Bislett, and just visiting different stores in Oslo City centre before heading home again.

I managed to say yes work at 6:30AM tomorrow. I still have to wake up as early as I did today. Quite unsure why I even said yes. As of now, I am still very sleepy that I am considering sleeping soon. I have a pretty tight schedule tomorrow. I also got invited to a grill party, but I am not really sure if I have enough energy to want to go there. I think I would just want to go home and sleep, but at the same time I might get a lot of energy from training.

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “21.05.15

  1. marthe Dybdahl: Det var virkelig fint å høre. Det beste for meg er at jeg har muligheten til dele mine opplevelser både til folk jeg kjenner og ikke kjenner som er langt bort fra meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *