Fin torsdag

Categories Blogg

I dag startet dagen min veldig tidlig altså kl 04 tidlig.  Det var faktisk utrolig vanskelig å stå opp.  Har klart å snooze alle mine 20 alarmer.  Det som fikk meg til å stå opp var nok frykten for å forsove meg og komme for seint til jobben. 
Jeg begynte på jobb kl 06, og for meg som er vant til å sove kl 02 er det for tidlig. Jeg har drukket tre kaffekopper tidligere på dagen og er snart på min fjerde. Jeg er fortsatt veldig trøtt 🙁
Nå har jeg pause,  så jeg tror jeg må lese litt til siste eksamen.

 

//I started my day really early like 4AM early. I found it so difficult to wake up that I managed to snooze all of my 20 alarms. What made me decide to wake up was my fear of coming late to work or simply oversleeping.

I am so used to sleeping late, usually around 2AM, so starting work at 6AM is very early for me. I have had 3 cups of coffee so far, and will be drinking my fourth. I am still so sleepy.

It is my lunch break right now, so I was thinking of reading a little bit for my last exam.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *