Three down one to go

Categories School

Da var tredje eksamen ferdig! Vet ikke om det gikk greit eller ikke. Jeg følte at det gikk greit, men usikker på om det var nok til å stå 🙁

Jeg har vært trøtt hele dagen. Klarte faktisk å sovne midt i eksamen, heldigvis var det bare i noen minutter. Klarte også å takke ja til å jobbe i morgen kl 6. Sånn er det, får heller ta å sove igjen når jeg er ferdig i morgen. Tenkte å sove litt før jeg rusler til Oslo for å trene senere. Jeg trenger søvn! Fikk også feriepenger i dag, kjenner at jeg gleder meg skikkelig til ferien min 🙂

Sett så fint vær det er i dag? Det er jo så nydelig! 

 

//Took my third exam today. I am not sure if it went well or not, I feel like it did go well. Not really sure if that is enough to pass though.

I have been so sleepy this whole day so far. I even slept while taking the exams, luckily it only lasted a few minutes! I managed to accept some extra work tomorrow that starts at 6AM. Oh well, might as well sleep after work tomorrow. I thought of sleeping a bit before heading back to Oslo to go training later on. I also received my salary along with our holiday pay! I am really looking forward to my vacation next week.

The weather in Oslo/Asker is really nice today. Very warm 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *