Snart over.

Categories School

I morgen er det eksamen, jeg kan ikke si at jeg er klar. Driver å leser resten av boken nå, og håper egentlig på at jeg får noe jeg kan i det minste i morgen.Jeg tenkte å gå gjennom alle forelesningsnotatene senere i tilfelle jeg ikke får lest hele boken ferdig. Eksamen i morgen er min nest siste eksamen dette semesteret. Siste eksamen har jeg på onsdag neste uke, noe som jeg gruer meg skikkelig til!

Eksamenslesing er ikke akuratt gøy, det er ganske frustrerende.Du må kunne så mye stoff innen kort tid også spør de kanskje veldig få spm til eksamen, også skal det telle 100% av karakteren.

Akuratt nå skal jeg kose meg meg med litt is og cola mens jeg skal lese. Får krysse fingrene til i morgen.

// Tomorrow is my exam and I am not ready yet. I am actually reading the rest of the book now, hopefully I can answer something tomorrow. I was also thinking of going through all of our notes just in case I can’t finish reading the book. The exam tomorrow is my second to the last exam for this semester. My last one is on Wednesday and I am not looking forward for it.

I don’t really think exams are fun at all. I find it frustrating. I mean you have to learn and know a lot about a subject within a short period of time, and the only test you’ll have on the subject is 100% of your grade.

So what I am about to do right now, is eat some ice cream and drink som cola. I’ll just keep crossing my fingers in the hope of luck being nice to me tomorrow.

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Snart over.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *