It’s a blue Tuesday

Categories Blogg

Jeg døgna faktisk til denne eksamen,  eller halvveis siden jeg sov i en eller to timer før jeg våknet opp kl 5. Trodde faktisk at jeg forsov meg 😱.
Forsøkte å øve mer,  men det hjalp jo ikke for jeg fikk ikke med meg noen ting.  Har faktisk lest gjennom forelesningnotatene flere ganger, men husker fortsatt ingenting.
Da jeg fikk eksamensoppgaven var jeg både lettet og lett.  Noen av de husker jeg faktisk også noen av de husker jeg ikke.  Litt typisk egentlig at det man får til eksamen var noe som man bare overså.  Ellers svarte jeg på alle spørsmålene så godt jeg kunne.  Fant i ettertid at jeg bommet 100% på den aller siste oppgaven. I dette tidspunktet blir jeg egentlig ganskel fornøyd hvis jeg får en E.  Jeg vil bare stå 🙏

Nå er jeg faktisk på jobb.  Jeg fikk heldigvis tatt med en times powernap før jeg begynte. Jeg er trøtt,  sliten og veldig støl i tilegg. Jeg er også heldigvis snart ferdig på jobb og jeg gleder meg til å dra hjem til sengen min. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *