Paris 2014

Categories Travels

Jeg dro til Paris i slutten av juli i fjor. Dette var for at jeg skulle rekke salget i Paris som de har to ganger i året. Opplegget til turen var 1 dag i Paris deretter reise til Rüst i Tyskland å være der i 2 dager også tilbringe resten av uken i Paris.

De gangene jeg har vært i Paris pleide jeg å bo på Hotel Design Sorbonne, men det var fullbooket den tiden. Jeg fant en nettside som heter Localnomad. Der fant jeg en veldig fint studiolelighet som er her. Jeg var faktisk veldig fornøyd med den, pluss at beligenheten var også veldig fint. Man kan gå derifra til ulike steder som Forum des Halles, også er det tbane rett rundt hjørnet.OBSOBS! Jeg elsker å gå.

Siden jeg har vært i Paris to ganger tidligere, så dro jeg egentlig ikke på så mye sightseeing av de populære monumenter. Det var mest å gå til steder og bare utforske. Fant ut at det er vanskelig å finne et spisested som er åpent senere enn kl 23. Heldigvis var det en kebabsjappe som var åpent til 3! Hadde fått lyst på mat kl 1 😛

Det viste seg også at det var Tour de France da jeg var der, så fikk sett litt på det noe som er ganske gøy. Forresten jeg elsker mat, så matbilder blir det i hvertfall.

Her er i hvertfall bilder fra turen 🙂

 


 

//I went to Paris by the end of July. I chose the date so that I could also catch the sale they have in Paris. They have sales twice a year only. The trip was like this: 1st day was in Paris then spend two days in Rüst, Germany and then go back to Paris and spend the rest of the week.

Every time that I have been to Paris I lived in Hotel Design Sorbonne, but it was fully booked last year. I found Localnomad which led me to find a studio apartment that you can see here. I was actually very content with the place, and the location was good as well. It is a walking distance to a lot of places like Forum des Halles and the metro was just around the corner. PS I love walking.

Since I have already been to Paris earlier, there weren’t that much sight seeing of famous places. I just explored a lot. I did find out that it is difficult to fint an open restaurant after 11PM, luckily there was a kebab place that was open up until 3AM. I was looking for food at 1AM 😛

Apparently it was also Tour de France when I went there, so I got to see it or a little bit of it which was actually kinda fun. I love food, so there are food pictures

Here are some pictures of my trip 🙂

#paris #laduree #repetto #tourdefrance #louvre #arcdetriomphe

6 kommentarer

6 thoughts on “Paris 2014

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *