Monday Blues

Categories Blogg

Jeg glemte at det var mandag i dag.  Jeg misliker treningen på mandager.  Hvorfor? Vel dette skyldes at oppvarmingen er så slitsomt også er det brystøvelser. Denne uken skal jeg begynne med skråbenk som gjør at resten av øvelsene blir ganske vanskelig,  men men.
I morgen er det eksamen,  og det ser ut som det er ikke bare jeg som sliter med å kunne stoffet.  Det er nesten hele klassen som gjør det.  Jeg vil egentlig bare ha ståkarakter slik at jeg ikke må bruke ferien på å øve til  konte. 
Jeg skulle forresten prøve å ha Google translate på siden,  men oversettelsene var veldig håpløst så da skal jeg gjøre det selv 🙂 Ellers håper jeg at folk har hatt en god start på uken 🙂

//I forgot it was Monday today. I don’t really like training on Mondays.  Why? Well our warm-up excercise is exhausting and it is chest training. This week I think I will start with inclined press,  and well it is hard. Starting with inclined makes all the other excercises difficult.
I have an exam tomorrow and by the looks of it I am not the only one that is having a hard time studying. The whole class seems to have difficulty as well.  I just want to pass my exam,  I don’t want to spend my whole summer studying for a re-examination.
I tried putting a Google translator on the blog earlier,  but the translations sucked.  I will just have to write an English version myself.  Hope you have a great start of the week 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *