London 2014 part 1

Categories Travels

Jeg har fortalt tidligere om min første London tur for 2014. Dette skal handle mer om London turen i det siste halvåret av 2014.

Andre London tur var i midten av august, og det var også en ren dagstur. Jeg hadde skikkelig dilla på Krispy Kreme dougnuts. Jeg har ikke smakt på det i den tiden, men har alltid lyst til det. Jeg fant skikkelig billig billetter hos Norwegian, akuratt hvor mye det var husker jeg ikke, men jeg husker å ha betalt for bagasje tur retur. Da jeg ankom flyplassen satt jeg bagasjen i en sånn baggage hotel. Det første jeg gjorde da jeg var i London var å dra til Oxford Street, deretter ble det Primark. Etter litt shopping ble jeg sulten, og da tok jeg turen til Covent Garden og dro til Shake Shack. Best burger ever!

Etter Shake Shack begynte jeg med letingen etter Krispy Kreme i nærheten. Det nærmeste var nok det på Victoria Station. Da jeg var endelig der kjøpte jeg en boks med assorted dougnuts, og de var så gode! Jeg hadde masse tid til øvers etter Krispy Kreme, og satte kurset mot Buckingham Palace. Etter en time der, dro jeg mot Big Ben og Eye of London og tok litt bilder før jeg bestemte meg for å ta kurset mot flyplassen. På flyplassen så hentet jeg bagasjen min og stappet alt jeg handlet inn der 🙂 fikk også kjøpt meg Krispy Kreme som jeg tok med hjem siden toget til flyplassen var på Victoria Station. Da jeg kom hjem var veldig sliten at jeg sov så godt.


 

 // I talked about my first London trip for 2014 earlier. This will mostly be about my other London trips. My second London trip was around August and it was a daytrip. By that I mean we depart from Oslo early in the morning and depart from London in the evening and come back in Oslo the same day.

I was craving for some Krispy Kreme, I have always wanted to eat them, but always missed the opportunity to. I found some cheap tickets from Norwegian, but I do remember paying for luggage to and from London. When I arrived at the airport, I left my luggage at a luggage storage. 

The first thing I did when I arrived in central London was go to Oxford Street, then proceed to go to Primark. After shopping I was pretty hungry so I went to Covent Garden and straight to Shake Shack. After Shake Shack, the quest to find Krispy Kreme nearby was started. The nearest Krispy Kreme was actually in Victoria Station. I did buy an assorted donuts box, and they were so delicious! After eating the donuts I realized I had a lot of spare time, so I walked to Buckingham Palace. After an hour or so there, I went to see Big Ben and the Eye of London. After a while I did decide to go back to the airport, but I did buy some donuts before leaving Victoria Station. At the airport I took my luggage and just put all of my shopping bags inside. When I went home I was EXHAUSTED!

 #london #krispykreme #shakeshack

2 kommentarer

2 thoughts on “London 2014 part 1

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *