Reiser fra 2014

Categories Travels

Jeg er veldig glad i å reise. Jeg har siden jeg vært liten alltid likt å reise. Første gang jeg reiste uten mamma eller papa var jeg  3 år gammel. Jeg reiste med mormor til Filippinene og elsket det.

2014 var en skikkelig reiseår for meg. Jeg dro til London ( tre ganger), Paris, Rüst, Nice og Monaco. Nice og Monaco var en sponan tur. Det ble planlagt i siste liten. Det var faktisk overraskende fint der. Monaco tenkte jeg å besøke siden det var jo ganske nært Nice også var det billig fra Nice til Monaco i tilegg (Euro 1.50).  I 2013 hadde jeg et opplegg der vi dro til Paris også reiste med tog til Rüst også dra til Paris igjen, det opplegget ble gjentatt i fjor. London tok jeg to rene dagsturer dvs dra grytidlig fra Norge også komme tilbake sent på kvelden. Dro også tilbake til London og var der i en uke eller 5 dager ( husker faktisk ikke).

Tror jeg skal lage et innlegg for hver tur, slik at man kan få et bedre oversikt 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *