Eksamen eksamen eksamen

Categories School

Jeg er midt i eksamensperioden, men jeg klarer ikke å lese. Førstkommende tirsdag har jeg eksamen i et fag jeg trodde var mitt yndlingsfag. Å lese pensum, nærmere sagt forelesningsnotatene til faget er jo helt umulig. Det er faktisk en modell i dette faget som har en annen definisjon enn det vi har i et annet fag. Hjelpes!  Jeg har fire eksamener totalt dette semesteret, og to av de teller 100% av karakteren mens de to andre teller 60%. Lykke til til meg!

 

 

// I am in the middle of my finals, but I find it hard to read. This coming Tuesday I have an exam in a course I thought was my favorite. Reading for notes for the exam is nearly impossible. There are models in this subject that we also have in another one but the meanings or definitions are different. I have four exams totally this semester. Two of them counts as 100% while the other two only 60% of my grades. Wish me luck!

2 kommentarer

2 thoughts on “Eksamen eksamen eksamen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *