Munchies Oslo take two!

Categories Food

NB! Dette er ikke for å ødelegge, dette er mine ærlige meninger!

Som jeg nevnte forrige fredag ville jeg prøve en annen burger fra Munchies og det gjorde jeg nettopp i dag. Jeg bestilte en burger som heter BBQ og det er med coleslaw og BBQ saus for kr96,-. Jeg bestilte det som take-away, og da tok det ca 20 min før jeg fikk spist den.

Da jeg endelig fikk spise den var jeg veldig sulten og veldig imponert over smaken. Det smakte mye bedre enn det jeg bestillte forrige gang. Da jeg var halvveis ferdig med burgeren var jeg litt småkvalm, sausen ble litt for søt eller for mye for min smak. Burgeren var også litt vanskelig å svelge, det var litt for tørr. Jeg måtte faktisk tvinge meg selv til å spise de to siste bitene.

Etter at jeg ble ferdig med å spise burgeren var jeg faktisk kvalm ganske lenge. Det gikk jo over etter en eller to timer. Kanskje jeg er bare uheldig 🙁

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *