Eksamen

Categories Blogg

Jeg var så opptatt hele i går.  Jeg sov da ikke før kl 3:48 noe som gjorde at det var vanskelig å stå opp.  Da jeg var endelig våken lagde jeg mat,  frokost og middag. Middagen jeg lagde var rar! Det var en blanding av bulgur,  frosne amerikansk blanding og frosne sjømat.  Jeg kokte de selvfølgelig.  Da jeg var ferdig med matlagingen dro jeg rett til skolen. Jeg kom dit 10:30 i stedet for 10:15 siden toget var forsinket.  Siden jeg var så opptatt kjøpte jeg en kaffekopp til kr 13,-
Jeg var så uproduktivt (er dette et ord) at jeg bare stirret på PCen min frem til 11:30. Jeg skulle egentlig jobbe med eksamen.  Vi har to vi må jobbe med som skal leveres i andre uken av november. 
Jeg hadde en forelesning som begynte 11:45 og var ferdig kl 14:30. Visste dere at nøkkelhull merket skal fjernes? Vi gikk litt over tiden på forelesning. 
Rett etter forelesningen så dro jeg rett til jobben min.  Kanskje ikke,  jeg måtte innom Narvesen for å kjøpe noe mat.  Heldigvis starter jeg på Tøyen. 
Det var faktisk ikke mye som skjedde på jobb.  Alt var jo helt normalt. Maten jeg lagde var faktisk ikke så ille. Vurderer å lage det samme i helgen. 
Jeg var ikke hjemme før 23:30,  og klissvåt var jeg.  Det begynte å regne skikkelig de 10 minuttene jeg gikk på vei hjem.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *