Fury

Categories Film

Etter alle mine aktiviteter i dag dro jeg til Colloseum for å se på kino. Jeg er egentlig ikke så mye fan av krigsfilmer så jeg vet ikke hvorfor jeg ville se på Fury og jeg angrer ikke!

Da jeg ankom Colloseum, var det veldig mange som var i militæruniform og ikke minst en stor tank!

Hva kan man egentlig si? Filmen er ganske brutal og på en viss grad viser hvordan krig kan forandre en person. På filmen ser man hvordan menneskapet i tanken Fury bekjemper tyske soldater. Mannskapet er nok veldig slitne og noen er kanskje ikke helt frisk i hodet. Det er nok en resultat av å miste mange bekjente og ikke minst en lang krig. De har inntatt noen småbyer, men veien dit har ikke vært så lett. De må jo kjempe mot tyske soldater underveis, og i noen tilfeller har de måttet drepe barn. Man får også et innblikk om hvor intimt det kan være inne i en tank og hvilke forhold man får med de man jobber med. Jeg har egentlig ikke så mye ord om hva filmen handler om. (Jeg er veldig dårlig på gjenfortelling beklager)

Legger ihvertfall en trailer av filmen siden jeg er så dårlig med gjenfortelling.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *