Levert inn!

Categories School

I dag begynte vi å jobbe ferdig med eksamen kl 11. Det vi gjorde var å rette på feilene,  forkorte setninger og så over kildene våres. Eksamen har leveringsfrist på mandag kl 9. Det betyr at vi må stå på kø lenge før kl 9 fordi selv om vi står på kø kl 9 sier det ingenting hvis vi ikke har rukket å levere den innen den tiden.

Jeg måtte desverre dra fra gruppen min i en time, men jeg fikk jo gjort mye og vi var nesten ferdig da jeg dro fra de. Jeg kom tilbake for å møte gruppen, og vi leverte eksamen kl 15. Det var litt kø før vi fikk levere det inn, vi måtte selvfølgelig ta bilde av den før den ble levert. Da det var vår tur var det litt spenning, men vi klarte det! Den følelsen vi fikk av å levere eksamen var befriende! Det føltes så deilig å få levert vår første hjemmeksamen!

Befriende i tre dager.  På mandag får vi en ny hjemmeeksamen også har vi en annen eksamen som vi må jobbe med i tillegg 🙁

Da jeg og gruppen dro hver vår vei så gikk jeg til Munchies!  Har hørt så mye bra om stedet før. Den har tydeligvis Norges beste burger, så dette måtte jeg selvfølgelig prøve.

Jeg har faktisk blandet følelse angående smaken på burgeren. Smaken var bra, men jeg har jo smakt bedre. Kanskje jeg kan prøve en annen burger fra Munchies neste gang. Vi har heldigvis hver vår smak, så det er jo verdt å prøve det 🙂

 

 

//We started working on our exam at 11AM. All we did was correct some mistakes, shorten some sentences and look over our sources. The deadline for our exam is on Monday at 9AM. It means that we have to hand in our exam before 9 AM, so we have to be there early. If we fail to deliver it on time it will not matter if we have stood in line long before 9.

I had to leave my group for an hour, but before I left I managed to work on our exam besides we were almost done when I left. I did come back to hand in our paper. There was a little queue so we had to take some pictures of it the paper 🙂 It was a little tense when it was our turn, but hey we did it! That feeling of handing in a paper was so nice! That nice feeling will be short lived though, and that is because on Monday we have a new exam. Aside from that exam we need to be working on another exam 🙁

When we parted ways I went to Munchies. I heard so many nice things about that place before. They say it has Norway’s best burger so it was a must to try it!

I have mixed feelings about the taste of the burger. It tastes delicious, but I have tasted better. Maybe I should try another burger from their menu the next time. Luckily we all have our own preferences, so if you want it is worth a try 🙂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Levert inn!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *