Pokemon Go i Tokyo!

Categories Travels

Å spille Pokemon Go i Tokyo er kjempe gøy! Det er utrolig mange pokestops,  og ikke minst pokemons. Alle spiller det og! Okei da,  kanskje ikke alle,  men jeg har sett både unge og eldre spille det.

Hvis jeg ikke husker feil så var jeg level 12 da jeg forlot Norge.  Da jeg reiste fra Japan var jeg level 23!

Bildet nedenfor er et eksempel på hvordan det er i Tokyo! Det er flere steder som er slik.  Elsker når det var lure modules over alt!

På grunn av alle lure modules som ble brukt fikk jeg fanget kjempe mange Magikarps.

Jeg klarte å få over 400 Magikarp godterier som gjorde at jeg fikk evolve han til en Gyarados. Da jeg forlot Japan hadde jeg fortsatt samlet nok til at jeg kunne evolve en Magikarp til 🙂

Jeg tror jeg nevnte det i Pokemon Center innlegget at Pokemon Centrene var også Pokegyms. Jeg har klart å ta over noen Pokemon Center gyms,  og er litt stolt av det XD

Vi fikk også fanget Farfetch’d som er en Asia exclusive Pokemon,  og det er jo ganske kult da!

Å spille Pokémon Go i Japan var kjempe gøy! Vi brukte ikke mobildata siden vi hadde en pocket wifi med oss 🙂

I følge kjæresten min så var jeg veldig hekta på Pokémon siden jeg spillte det hele tiden! Jeg spilte masse,  men ikke hele tiden.  Jeg ble jo hans personlige pokeradar siden jeg fortalte han når det kom en bra Pokemon.

Det var tider!

Alle de som er på bildene under spiller Pokemon Go! Dette ble tatt ved Yoyogi Park.

2 kommentarer

2 thoughts on “Pokemon Go i Tokyo!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *