Stuffed toys from Tokyo 💕

Categories Travels

Som jeg hadde nevnt i Aqua Park innlegget så fikk jeg to kosebamser av kjæresten min.  Det var ikke bare to kose bamser jeg fikk,  men en Stitch kosebamse som han vant for meg. 

Er ikke oteren kjempe søt? Den er veldig myk å ta på. Flodsvinen er også kjempe søt!

Stitch vant han gjennom en klomaskin på Shibuya.  Det tok han tre ganger før han vant den 🙂 vi skulle også prøve på jenteversjonen av Stitch,  men vi fikk den aldri 🙁

Er ikke de så søte? Hehe 🙂 <3

5 kommentarer

5 thoughts on “Stuffed toys from Tokyo 💕

  1. Maria Jansen: Takk, de er veldig myke. Oteren er kjempe behagelig å ta på. Stitch er kjempe deilig å klemme 😀

    håper du har hatt en fin helg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *