Getting ready for Tokyo

Categories Travels

Nå som jeg er ferdig med første hjemmeeksamen tenkte jeg begynne å øve med japansk.  Jeg har to ukers ”ferie” før jeg har min aller siste eksamen, og da er det perfekt å ta opp igjen japansk.  Litt avbrekk fra studiet.

Det er litt deilig å begynne å studere japansk igjen på egenhånd. Jeg har ikke glemt hvordan man skal lese, men jeg har blitt tregere til å lese språket. Håper jeg lærer mye mer enn det jeg kan nå😄.  Gleder meg til å få brukt japansk igjen.

Jeg skal forresten begyne å planlegge hvilke steder vi skal besøke når vi er i Japan 🙂

Været er fortsatt utrolig fint og jeg håper at det fortsetter mye lengre. Ønsker dere en god dag 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “Getting ready for Tokyo

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *