We did it!

Categories School

Vi klarte målet vårt, å levere eksamen før fristen.

De siste ukene har vi jobbet intenst med den når vi kunne. Alle tre i gruppen har ulike aktiviteter før- og etter skolen. I går, ble den 100% ferdig. Jeg var så beskymret for at vi ikke kom til å klare det fordi jeg følte at det var fortsatt mye igjen.

I natt leverte vi den kl 01. Jeg var allerede sliten siden jeg hadde vært oppe siden 06:30! Fristen for å levere den var i dag kl 09. I morgen er det faktisk siste forelesning for dette semesteret 🙁 Vi har to ukers ferie da før neste hjemmeeksamen 🙂 Så det blir deilig med skolefri 🙂

Nå er det på tide å slutte å snakke om eksamen, for nå.

Håper dere får en fortsatt fin dag <3

11 kommentarer

11 thoughts on “We did it!

  1. Henriette Celin: det er utrolig deilig. Timen før innlevering var veldig stressende, og nå føles det så utrolig deilig å ikke tenke på eksamenn.

  2. Den lille Pandaen c:: Følte det også for ikke så lenge siden. Blir nok sånn igjen når jeg skal ha siste eksamen for dette semesteret 🙁

  3. Den lille Pandaen c:: OMG! Det er jo så utrolig mange T_T Det virker veldig stressende for deg 🙁
    Jeg har bare en 72timers hjemmeeksamen igjen på slutten av mai. Lykke til med alle de <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *