Turist i eget land: Fredrikstad

Categories Travels

For to uker siden dro jeg til Sverige for å handle mat sammen med typen min og broren min.
På vei hjem tilbake til Norge bestemte vi for å utforske Norge, så istedenfor å dra rett hjem dro vi til Fredrikstad. 

Vi fant oss et sted å parkere og begynte å gå. Det var en søndag så de fleste butikkene var stengt bortsett fra restaurantene.

Parken var veldig fint med fine kunstverk. Selv om jeg var der i under en time,  synes jeg fortsatt at byen var veldig fint og et rolig sted å bo i.

Før vi dro bestillte jeg mat hos Wok Market.  Jeg ble sulten og det er viktig at føreren får i seg nok mat :p Maten fra Wok Market var faktisk ganske god og ikke så dyrt heller.  Kunne ønsket vi hadde en liknene konsept her i Oslo 🙂

En dag skal jeg nok dra tilbake til Fredrikstad og utforske byen ordentlig

8 kommentarer

8 thoughts on “Turist i eget land: Fredrikstad

  1. Henriette Celin: Jeg synes også at de var ganske stillige kunst 🙂

    Ja! Enig i at wok er kjempe godt. Litt synd at nærmeste stedet som selger wok er på Lillestrøm 🙁

    Håper du har hatt en fin torsdag så langt <3

  2. Har akkurat flytta til Sarpsborg og holder på å utforske her, ser at jeg må komme meg ut på tur i Fredrikstad også!
    Og ja, Wok Market er genialt! Er så heldig å ha en her i Sarpsborg også. Men det må da finnes noe lignende i store Oslo?

  3. StineMah: Kanskje vi skal besøke Sarpsborg neste gang vi skal i den retningen 😀

    Det er utrolig genialt! Jeg har sett liknende i Oslo, men det var i en sånn food truck. Har ikke funnet et sted med det konseptet ellers, noe som er litt dumt 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *