April Oyatsubox

Categories Food

Det er lenge siden jeg la ut ett innlegg om Oyatsubox, så her kommer den 🙂

For to uker siden fikk jeg min Oyatsubox for april.  Dette er faktisk noe jeg gleder meg til hver måned.

Denne måneden fikk jeg følgende:
1. Pocky- Sweet Milk
      -dette skal visst være det nyeste pocky smak. Jeg har enda ikke smakt den,  men den skal visst smake som søt melk.
2. Kit-Kat Raspberry
      – dette er også en av de nyeste kit-kat i Japan.  Som i pocky,  har jeg heller ikke smakt den. 
3. Petit- Baked Pizza
      – Smaken er av ” cream cheese” og tomat, men som den smaker virkelig som pizza! For å være kjeks så er den veldig god! Kunne ønsket jeg fikk mer av den.
4. Kameda Variety Pack
      – jeg klarer ikke helt å beskrive hva som er inne i den,  men det er en blanding av tørket sjømat og masse andre ting som jeg ikke vet.  Jeg synes det smaker salt og søtt samtidig. Jeg likte den veldig godt,  mens de andre likte ikke den 🙁
5. Apple Pie Caramel Corn
     – den likte jeg ikke godt for å være helt ærlig. Den var veldig søtt for min del.
6. Umaibo –  Choco Cream
     – denne er som vannbagels,  bare at det har sjokoladefyll og er mye mykere og mindre.
7. Natori Neri Plum Candy
     – denne likte ikke alle i familien,  kun jeg gjorde det.  Det smaker sur og noe annet jeg ikke klarer helt å beskrive.
8. Milky – Ultraman Edition
     – denne har jeg ikke smakt enda.
9. Puccho Peach
     – dette er nok favoritten! Den smaker så utrolig godt! Skal hamstre så mye av dette når jeg er i Tokyo.
10. Jan-Ken-Pon Gummy
     – dette har jeg heller ikke smakt, men dette har visst druesmak.
11. Kracie HimoHimo Candy
     – dette var utrolig godt.  De brakk når vi prøvde å flette de sammen, som instruksene sa.  Det er i cola og ramune-smak
12. Gachapon
      – jeg fikk en Goomba. Fant ut at de  soppene fra Super Mario heter Goomba.

Gleder meg til å få neste pakke denne måneden 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “April Oyatsubox

  1. Henriette Celin: Har enda ikke smakt på de og jeg kjenner at det frister så innmari mye. Jeg har en følelse av at de kommer til å smake kjempe godt <3

  2. RisRosOgKlaging: ikke sant? Greit å få prøvd nye ting 🙂

    Har hatt en fin torsdag så langt, håper du også har hatt en fin torsdsg hittil <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *