Å hei!

Categories Blogg

Blogging har jeg ikke gjort på lenge. Hele april og hele mai har vært så hektisk, spesielt mai. Hjemmeeksamener, eksamen og bachelorskriving tok mye av tiden. De dagene jeg ikke jobbet eller trente, ble brukt på 1. å sove eller 2. bachelorskriving. Det har vært veldig hektisk, men vi fikk levert bacheloren 🙂 Det er kjempe deilig! Nå venter jeg bare på resultatene fra eksamen og bacheloren 🙂

Rett etter siste eksamen har jeg bare jobbet og trent, så ikke mye fri der heller.

Jeg skal prøve å blogge mye fremover, og det blir blogging i slutten av juni fordi jeg skal nemlig til Tokyo, igjen 😀 Gleder meg noe sinnsykt 😀

Må bare si at det er typisk at når man har fri så er været ikke det beste :(((

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *