Dagen i går!

Categories Blogg

Hallo! Jeg hadde en fin bursdagsfeiring med familien i går 😀

Planen våres var egentlig å dra ut kl 14, men vi var ikke i Oslo før kl 16:30 😛

Vi dro til Posthallen som serverer asiatisk buffet for 269 per pers. Det er vel ganske greit, og vi elsker jo buffet! Vi var der i over to timer, og vi spiste oss mette! Kjæresten min dukket opp senere, men han spiste ikke da 🙂

Etter Posthallen dro vi til Yummy Heaven ved Torggata 🙂 Vi. eller jeg,  fikk plutselig lyst på litt smågodt. Vi gikk hele veien fra Posthallen, som ligger ved Prinsensgate, til Yummy Heaven. Like greit, med tanke på vi var veldig mette. Jeg liker egentlig å gå litt etter å ha spist meg mett.

Etter det dro vi bare tilbake til Oslo Sentralstasjon før vi dro hjem. På vei hjem så jeg at det var billig bensin ved ST1, 12 kroner per liter liksom. Selv om det er billig og vi bor like ved bensinstasjonen, orket jeg ikke å vente på den lange bilkøen. Noen minutter senere så begynte det å snø! Hallo, jeg fikk bursdagsønsket mitt oppfylt!

Det eneste jeg ønsket meg til bursdagen min var fint vær, med det så mener jeg sol og ingen snø, og det fikk jeg! Jeg er så utrolig glad. Jeg fikk heller ingen gaver, men det er vel ikke så viktig for meg. Jeg vet uansett ikke hva jeg vil ha.

En ting jeg har lagt merke til da, selv om det ikke er viktig i det hele tatt. Jeg har over 1000 venner på Facebook, men alikevel så var det bare 10% som gratulerte meg.

Selv om jeg er 26 år nå, så føler jeg meg ikke noe annerledes. Jeg føler meg bare gammel. Ellers har jeg hatt en fin dag i dag.

Håper dere har hatt en fin dag 😀

2 kommentarer

2 thoughts on “Dagen i går!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *