Når utseende teller for mye

Categories Blogg

Jeg har en del ting jeg vil lufte ut! Orker ikke å gjøre det på Facebook, så gjør det på bloggen min. 

For noen dager siden fikk jeg noe opp på wallen min. Folk delte ut bilde av denne jenten. Det var ikke nipplene hennes i fokus, men underarmen hennes! 

Underarmen folkens! Hun ble mobbet på nett på grunn av underarmen. Hva er galt med underarmen spør du? Vel for de filipinere som mobbet henne, var det fordi de ikke var hvite nok for dem. Ja du blir faktisk mobbet hvis du ikke har hvite underarmer. Jeg synes det er så absurd at man skal bli mobbet for noe som er naturlig, Jeg skjønner ikke hvorfor man skal mobbe folk som ikke er perfekte for deres standarder? 

Jeg har sett profilen hennes, og folk er så slemme. Ikke bare snakker de nedlatende fordi hun har “svarte” underarmer, men de kaller henne en famewhore og er bare nedlatende helt generellt! 

Det er som at de med “svarte” underarmer ikke får lov å poste bilde av seg selv der dette vises. Jeg har for eksempel sett kommentarer, ikke nødvendigvis rettet mot henne, men generellt der de sier at ” Hun hadde vært pen, hadde det ikke vært for hennes svarte underarmer. 

Jeg synes det er så patetisk og absurd hvor mye man fokuserer på utseende! Dette er fokus på utseende på noe helt annet nivå!

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Når utseende teller for mye

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *