Hello Mr. Fish

Categories Food

Når man kommer hjem sent, og våkner opp sent så rekker man ikke å lage matpakke for i dag! Okei da, det er halvsant, jeg rakk å lage middag og   kveldsmat. Til mitt forsvar var de veldig enkelt å lage. Det jeg ikke rakk var frokost, lunsj, snacks og lunsj!

Så etter trening var jeg veldig sulten, men vi måtte først kjøre bilen min til jobb. Jeg har i de siste to ukene hatt veldig lyst på sushi, så i dag ble det sushi!

Vi dro derfor til Mr. Fish. Dette er fordi vi synes de har god sushi som er rimelig priset.

Her er familie sushien som vi bestillte 🙂

Jeg bestillte også wakame salat i tillegg, fordi jeg synes den er så god. Synes bare at det var litt dyrt, 28 kroner for et lite skål.

Vi klarte å spise opp alt da 🙂

Ha en fortsatt fin helg <3

5 kommentarer

5 thoughts on “Hello Mr. Fish

  1. Jeg har sikkelig lyst å like sushi, men har ikke funnet noe enda. lurer på om det er at risen har en søtlig smak som er rart. Men har hatt lyst å prøve sånn med kylling og greier.

  2. Den lille Pandaen c:: Da lager de nok for store biter der du bor da 😛 Her er det varierende, noen lager store, noen liten. Det er heller ikke alle som har smak i risen har jeg lagt merke til

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *