Sliten.no

Categories Blogg

I det siste så har jeg hatt problemer med å sove. Jeg får ikke sovet før klokka er langt over tre på natta! Det som er problemet er at jeg våkner opp ganske tidlig også som gjør at jeg får bare noen timers søvn. På dagen er jeg helt våken, sover kanskje på toget inni mellom, men våken. Når klokken nærmer seg to så er jeg trøtt, men når jeg skal prøve å legge meg, neida, skjer ikke!

Det er så slitsomt, men jeg tror sånn er det for alltid etter jul av et eller annet merkelig grunn.

Jeg har ellers vært på jobb på fredag, vært ute og spiste middag på en Vietnamesisk restaurant og gikk rundt Oslo for å se på ulike ting og tang. Jeg har også begynt å pakke til min lille ferietur. Jeg skal nemlig til London på søndag 🙂

Tror det er på tide å prøve å legge meg 😀 Håper dere har hatt en fin fredag og god helg <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Sliten.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *