Louis Vuitton

Categories Blogg

Jeg kjøpte meg selv en gave fra Louis Vuitton da vi var i Paris 🙂

Jeg hadde egentlig lyst til å kjøpe en Pallas Clutch der. Tenkte det ville vært billigere pga tax-free, men jeg fant ut at det ville vært dyrere totalt på grunn av toll. Altså prisen minus tax-free pluss toll ville prisen vært mye dyrere enn her hjemme, altså tusen kroner dyrere. Det var da ikke verdt det. FUN FACT: Man må betale 25% toll av prisen til varen dersom man handler mer enn 6000 kroner i utlandet. Man må også gå inn i den røde sonen, ellers kan du bli tatt for smugling, få bot og en prikk i rekorden og ikke minst vil varen bli beslagt.

Det jeg kjøpte var langt under 6000 og fikk derfor tax-free for den, som jeg venter på å få tilbake om noen uker 🙂 Sparte litt penger da 🙂

Vesken kalles for en Mini Pochette, og jeg har alltid hatt lyst på den 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Louis Vuitton

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *